bye

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

hmm als je bedoelt UT.. dan zit je fout ik ben namelijk semi-active in onze clan :P
 
zal wel een hele prestatie zijn :)

en dan stiekem al de tijd dat je normaal UT zit te spelen, hier doorbrengen! of niet soms :p:

niet dat ik daar problemen mee heb hoor
 
nah, ik zit op forums ja, maar stiekum UT spelen? no weh! ik heb et niet eens meer :>

Waarom zou ik uberhaupt een spel "stiekem" spelen :o Uitgaan etc ownt UT gewoon dik :>
 
hmm k fijn voor je!

maar kom eerst met goeie argumenten voordat je mij gaat beschuldigen :p:
 
tering wat zit je nou allemaal schijnheilig te lullen deadly, zelf speelde je vroeger vaak UT en omdat je nu nog maar net gestopt bent is iedereen die het nog wel speelt iemand die nix beters te doen heeft?

zou me nix verbazen als je echt een nerd bent irl en dat je onder uitgaan, lekker naar een internet/game cafe gaan, verstaat.... :p:
 
Originally posted by BRaiNRaiN
hmm k fijn voor je!

maar kom eerst met goeie argumenten voordat je mij gaat beschuldigen :p:
ik beschuldig je niet, probeer ff een flamewar te krijgen ofzo, maar dat lukt weer niet :| :fingers:
 
mm misschien zit er een flamewar met BN in :>
begin jij maar, die 1e post vond ik een beetje slap :>
 
God jij lijkt wel helemaal geobsedeerd door je retirement, maar ik zal je vast nog wel eens in UT tegen komen :p: . Btw wist je dat je UT en uitgaan kan combineren? :P
 
School, vriendin, uitgaan, werken, vastzitten aan afspraken, en UT niet :)

weggegooide tijd :> oh en vast wel eens op een public ja, als ik ECHT nix te doen heb :P