Vad sägs om att starta en ny

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

Jag vet inte. Har inte spelat UT på flera månader kanske ett halvår? Lirar mest CoD4 och wow förtillfället. Får väl se vad som händer men räkna inte med mig än. Godjul alla grabbar iaf! :)
/hälsningar gamle Farcen :D
 
Lycka till farre...Blir inget ändå inget intresse. UT är stendött lika bra lägga ner.

Kommer lira lite pugs framöver det är allt typ. men inte mycket till action längre. max typ 100 spelare aktiva.

dags sluta snart kanske.

värt ett försök ialalfall
 
Det var trist. Men ni kan ju börja lira CoD4 istället det är mycket roligare än UT i mitt tycke :D
 
Helvete är enligt många religioner den plats där döda människor lider följderna av onda gärningar och ont leverne under livstiden på jorden.

Damn I'm cute :hide:
 
tjena kan alla ni svenska spamma mig på irc när ni är inne där. har lite saker på G som har med denna tråden att göra....men jag kan inte hitta alla.