The GobbledyGook Thread

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

Re: gghehe

Etwas Kuchen gefällig?

Nein? Schade, eigentlich. Man sollte nicht so viel wegwerfen das ist garnicht gut.
Jedenfalls ist es beruhigend daß man bei Themen wie diesem,wo jeder Müll in einer unbekannten Fremdsprache schreibt, man immer mithalten kann.

Dann werd ich mal weiter in der Nase bohren und die restlichen posts hier durchstöbern...

Machts gut (aber nicht zu oft)
 
Re: gghehe

Bah CeCe difference is we can read what u write even if u as u write cant read our language ;)
 
Re: gghehe

Bah yet again, it must be itchy to not be able to speak any language we dont know either CeCe...

Det finns väl få saker som är mer irriterande än då folk pratar om en på ett främmande språk och skrattar vilket ju oxå CeCe borde tycka med tanke på hans eviga quotes och flames om ngn kliver på hans tår det minsta.. ;) :lol:

Quite annoying?
 
Re: gghehe

Schrott... Jetzt muss ich mich auch noch von nem Gaul auf Beinen zulabern lassen...
 
RE:

chi qui può leggere l' italiano? mi domando se chiunque può parlare prego inglese
 
Re: RE:

söndag (idag, erm igår) = kvarnen
lördag (dagen innan) = eken, sen lite nightlife, sen taxi hem med ett vanskapt luder på strax över myndig ålder - men tät som ett... hon bjöd lixom på taxin
fredag (just det) = minns inget, ångrar inget, sunkig jävla indiehouseklubb på hötorgets tunnelbanestation. men vilken fin poppis som hade den klubben då... men vafan hjälpte det mig?
torsdag = bra fråga, vad jag minns så var det mellis och sen kvarnen
onsdag = ... uh
tisdag = johodu kvarnen
måndag = inget sånt snack
o nu e man full igen :)
 
Re: RE:

Ta det lugnt innan du *måste* göra ett 6 månaders uppehåll är allt jag säger ;)
 
Re: RE:

Lass den Schweden ihren Spass, Cece. Die glauben ja auch noch immer, dass sie Englisch können :)
 
Re: RE:

"Lass den Schweden ihren Spass, Cece. Die glauben ja auch noch immer, dass sie Englisch können"

Ich sag nur "Arnold Schwartzenegger" :lol:

point made?

:lol: cyas ;)
 
Re: RE: Full fö faan

Fredag: Disputationsfest med gratis sprit, 96% ... mycket blev det med dans och allting grabbar...
Lördag: Fortfarande full
Söndag: Fortfarande full, spelar mot NRG gud va man sög.
Måndag: Fortfarande full, men det verkar avta kanske jag är okej igen till tentan jag inte läst till på torsdag...

FAAAN VA MAN E DUM, Jävla UT släng skiten åt helvete.

Föresten har ni märkt att ibland träffar man inte ett jota i UT och andra gånger träffar man allt? Jag tror UT suger...

Tidigare när jag gjorde lite taktik-demos hade jag riggat upp två lappar och min maskin. Kör allt verkar funka jättekonstigt när jag plötsligt insåg att de olika maskinerna visade OLIKA saker. En demo hammerlaunch uppsättning funkade inte eftersom en splelare stod på en annan i en vy men i en annan stod dom brett isär. Faan va UT suger.

Sedan i warmup kartan mot NRG så spela vi Gecko, stod o snipa mot simmare såg två varav en uppförde sig jävla konstigt. Ni vet innan matchstart kan man ibland se skaarjskin-spelare flyga omkring? Precis så såg det ut när den killen simma. Weird...

Faan man borde sluta med det jävla skitspelet. Jaja slutar om en månad iaf eftersom jag flyttar till KALIFORNIEN :)
 
Re: RE: Full fö faan

amen neo har du inte hört att man kan spela UT från KALIFORNIEN med? :lol:
 
Re: RE: Full fö faan

for helvede, er den her tråd stadig i live? argh :lol:
 
Re: RE: Full fö faan

Hmm Mezz... Låt mig formulera mig såhär...

KaliforniaBabes...UT Hmmm, KaliforniaBabes UT... WTF IS UT!?!?!? :lol:

Nej uppriktigt sagt så med omflyttningar etc så kommer UT vara nerlagt under minst 2 antagligen 3 månader och då är risken (tack o lov) att jag lägger ner UT, speciellt då jag inte vet vilken jädra anslutning jag kommer ha i staterna.

Men iofs, helt ny PC behöver ju testas så lite spelande blir det nog. Får väl etablera en USA-division för BO men det blir nog i Warfare eller någe. Då blir välan vår ende USAkille i BO glad... nu blir vi två :lol:

Ingen annan vill ju va med i BO så ;p
 
Re: RE: Full fö faan

Âàðêàëîñü.
Õëèâêèå øîðüêè
ïûðÿëèñü ïî íàâå,
è õðþêîòàëè çåëþêè.
Êàê ìþìçèêè â ìîâå.

Íå ïîíÿòíî íèôèãà =)))