SWEDISH assaulters attention!!

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

:boxing: Dags för finalomgång! :boxing:

SIAC sidan är uppdaterad och finalomgången startar idag torsdag!!

GL & HF
 
Första matchen för mig och GUN avklarad, nice game!

Kul och fina dueller GUN, mkt :mingun: blev det! ;-D

Hoppas ni andra inte väntar till sista dagen!! :boozer: (Ifall server kraschar eller liknande så blir det bara strul)

Ny hemsida "under construction" inför 1vs1 OCH 2vs2 league!

You gotta be there!
 
NYHETER!!

Nästa 1vs1 cup och 2vs2 cup kommer snart att starta!

Sista anmälningsdagen kommer att vara 10 Oktober, så jag tycker att ni redan nu börjar fundera på vem ni ska spela med i 2vs2 cupen!?

Ni kommer att kunna börja anmäla er den 1 oktober när den nya hemsidan kommer upp!

Cya all!

OCH SÄG TILL ANDRA SVENSKAR OXÅ NU!! ;-D
 
Jag antar att denna 2vs2 bara gäller för svenskar också, eller ?
 
:talk: Ja, TuT det blir för svenskar ONLY. SAL, kommer att stå för Swedish Assault League. Den enda (kanske två) anledningen till varför enbart svenskar:

# Det blir lagom stort för att min tid ska räcka till, det kommer ändå att starta en 2vs2 för Europa, då kan man spela med vem man vill!

# För att det är kul att spela mot svenskar och främja våran landskaps anda!
 
Vilket landskap t?nker du p? Bamse ? ?sterg?tland, eller kanske Norrland :D Du jobbar bra med det h?ringa, tack f?r en massa skoj :bounce:
________
Suzuki cultus
 
Last edited:
Riot mannen it's for swedish only :rolleyes: Finally we have got some powers here in the forums :rofl:
 
Ehhmm: Eftersom jag suger apballe nuförtiden så tar jag ett litet brejk från UT-helvetet.

Till dom jag ska lira mot: Grattis till en aningen enklare vinst(tro mig ni hade vunnit lätt ändå:) )

Än så länge har jag bara hunnit lira mot supermic å TuT (fan dom e grymma).
 
:party2: :beer: Supermic ]UAS[ :beer: :party2:

Grattis till Supermic för en enastående prestation!
Hoppas det varit kul och att ni längtar till nästa omgång!

Själv tycker jag att det är kul att vi svenskar hittar på lite,
fan det ska inte bara handla om engelsmän eller tyskar!? :p:

Vi har mycket bra spelare inom landet!? (LOL GUN) eller vad jag menar!
Kul att se att det finns andra än jag som gillar att spela schyssta spel!

Cya next time!?


ps. Supermic din taktik räckte denna gg men nästa får vi nog banna aimbot :deal: ?
Kommentar från supermic:
" "Får använda hammer osv, inga begränsningar"
Ok, jag tar med min äjmbot och räjdar sen är jag redo att köra :) "

LOL ds.
 
Tackar :)
Det var kul. Men man behöver ju lite tur i 1 mot 1 AS också. Lätt att göra ett litet misstag, få en dålig spawn. Mini shootout's kan ju nästan sluta hur som helst också.

Hur som helst... This one is mine! :P
pokal.jpg


Bamse: Var är mina blommor, de 1.000.000kr och Vipern du lova till vinnaren?
 
Congratulations Supermic!

Looking forward to next round BaMsE.. You do a great job brother.. hopefully we will fill both cups now and that the new site will work great.

dREk former SEK member now in -=RiS=-!