SWEDISH assaulters attention!!

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

Zenix du är med... men du kan ju maila mig med ditt namn så jag har ett fungerande mail att använda på dig!
Fixa även några fler spelare! ;-D
 
Jag skickade ett mail för ett tag sedan har du fått det mannen?
Still waiting :D
 
Tjena allihop!

Har fått in en del anmälningar nu!

Det ser ut som att turneringen kommer att starta i Sept!
(Lite senare än tänkt men ändå ;-D )

Ngn gg i början av sept, då har jag en server och kan lägga upp hemsida på cupen! Imorgon kommer jag skicka ett mail till alla angående cupen, där man får rösta på vilka banor som vi ska spela!

Vi ska spela bäst av nio banor och det ska alltid vara samma banor, i samma ordning, (bokstavsordning).

Så maila mig vilka TRE banor som ni tycker är bäst för 1vs1 eller skriv här på forumet vilka tre just du vill ha med, så sammanställer jag och fixar det!

(Har varit på semester, därför har det varit lite tyst, har skaffat hjälp från Drekama oxå som ska hjälpa mig med cupen, så JA den blir av!)
 
Riverbed]I[AL, Overlord och Rook
Visserligen 2 st stora banor men de är klassiska vid det här laget för helvete. Tänkte lite på GolgothaAL och Desertstorm för ett tag men tog favoriterna istället. Ser fram emot 1v1 duels :deal:
 
Förresten efter att man förlorat antar jag att man är utslagen.
Kommer ligan börja om på nytt efter turnering är slut?
Det är jävla trist om det inte blir någon fortsättning mannen!!!
 
Välj inte overlord iaf för 1 mot 1. Då måste man ju lyckas fixa försvararen 2 gånger innan man når boiler. Skulle bli 20 minuter för ingenting i min mening.
 
Ersätt Overlord med GolgothaAl då :teehee:
Någon spänning får det vara dessutom är det GRZ map.
Sådant måste vara med :lol: svenskt inflyande jävla mäktigt alltså!!!
 
Hur blir det med ligan egentligen?
Verkar gå trögt ingen ny respons från någon alls. Jag har inte ens fått svar på mailet jag skickade :nono:
 
häpp vafaniröven skah detta betydah nuråh fansej? wellz jah toksajnar mina s0p0r från *se dvs uzze, jinx, obbe, sniper o glittan oavsett de vill eller inte för de hajjar ändå inte så mykket om va som roar dem... stoppa in cpt gibson som maskot oxå. tokstabilt

i röven
 
yoshi.gif
 
Dessa nio mapsen blir det:

River3
bridge
rook
golgotha
guardia
hispeed
frigate
mazon
river


Mer info inom kort!

Cya Ba]\/[sE
 
Originally posted by Farac|ÐÏ˧ËL
Hur blir det med ligan egentligen?
Verkar gå trögt ingen ny respons från någon alls. Jag har inte ens fått svar på mailet jag skickade :nono:

Samma sak gäller för mig :angry:

Jag har inte heller fått nåt svar.
 
Hmmz TUT sorry, maybe i got wrong mail!? :boozer:

Hemsidan kommer att vara uppe idag eller imorgon!

Då kan ni kolla era mail adresser, vilka ni ska möta, server ip + pw, regler, osv

:bananna:

Bara en fråga: Räcker en vecka som deadline för första matchen?

Skriver samma sak här som i mailen hela tiden så ni har inte missat ngt ändå!