Ninas skandi tråd

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

ja tøffere enn toget :D

Holder forresten på å flytte inn i egen leilighet, var ikke kabel TV så jeg har måtte kjøpe parabol. Ble anbefalt og kjøpe et merke som het "force" ganske dyrt men kan få inn både viasat og kanal digital på den. Så talerkenen er hengt opp på veggen noen kamerater av meg jobber med å få stilt den riktig inn.

Får ikke bredbånd der før uti neste uke, så sitter hjemme hos mine foreldre og skriver nå, men i slutten av neste uke blir det nok litt online spilling igjen håper jeg :)
 
Hei Odin, ser ut som en vellykket fest, mye god drikke :party:
håper dere hadde det hyggelig, du får hilse alle kjente fra meg :D
 
Tack:) Det har været et virkelig velykket Party, men i har kun set pics. fra for-party, vent til ser dem fra det rigtige Party:) Men er nok lige nød til at lave lidt Cencur, der er jo osse yungpunks der kan se dem:cool: Men Nina du skal nok få den uncensureret version:drummer:
 
En typisk trøtt søndag i dag, da passer det vel bra med litt spam tenker jeg. Sitter her og slapper av mens Jakatta - American Dream spiller på Winamp :cool: