Ninas skandi tråd

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

Joda, spiller gamle spill for d meste... Red Alert 1, Psycho Pinball, WaCraft 1, WarCraft III på LAN, blobby volley på LAN, og litt UT, men musa jeg bruker suger til fps spill....
 
Hørte at norges beste Quake spiller bruker en Logitch MX510 mus med ledning, denne skal vistnok være meget bra. Vurderer selv og kjøpe ny mus da min gamle Microsoft intellimouse explorer 3 begynner og bli litt sliten.
 
Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 er jo den mest brukte fps/gamer musen... i følge en venn av meg er Logitech MX510 litt for stor...
 
Hej Nina
lang tid siden, har du brændt mig af????

Jeg bruger en trackball :) Så har ikke forstand på mus, men dem der kommer her i huset bruger
Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0, Men tror der er meget religion i det ;)
 
oj... ikke noe særlig oppdateringer i denne tråden :(

20.10.04.gif

hva skal dere gjøre til halloween da :)?
 
19.11.04.gif


Noen som fikk med seg Fakta på Lørdag? hanlda om norske tegneserier (Nemi og Pondus mest)
 
hehe kjøpte Half-Life 2 i dag, utrolig bra spill, skjønner godt at det har fått sånn voldsom god kritikk overalt.
Ser for meg at det blir en lang natt.
 
Hehe, fattern har kjøpt det han oxo, men han suger i d :D

Etter han har runda det, kan det hende at jeg spiller litt, men hittil gidder han ikke å runde det, han spiller f*ckings CS Source hele tiden :\

Spiller du fortsatt UT Nina?

så en som het Nina på RC public 1 forleden dag :)
 
Last edited:
Nina said:
hehe kjøpte Half-Life 2 i dag, utrolig bra spill, skjønner godt at det har fått sånn voldsom god kritikk overalt.
Ser for meg at det blir en lang natt.


Sant, hl2 er et MEGET bra spill, har kommet emg til Black Mesa East akkurat no.
:)
 
bah... Engelsk Tentamen i morra :\

handler om "The American Dream" og "Of Mice and Men" av John Steinbeck..
burde ikke være så vanskelig egentlig....
 
Har bestilt nytt kabinett, måtte ha et kabinett som er litt stillere + at jeg har desperat behov for noen usb kontakter i front :)
Så siste Harry Potter film her om dagen, ganske bra synes jeg, sikkert noen små unger som kommer til og bli skremt av scenen i toget :spider:

Ellers skjer det noe nytt der ute i verden ?
Her er det strax mørkt døgnet rundt, bare noen få timer dagslys hver dag. :Xmastongu