Ninas skandi tråd

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

Har en Nokia 3200 funker bra den men jeg er litt skuffet over kamerabildene man tar, de kunne godt vært bedre (hadt høyere oppløsning)

Nå lurer jeg på om jeg skulle oppgradere litt mer på kompjuter'n, har 1 gig ram så jeg tenkte å beholde rammen og kjøpe nytt hovedkort og CPU. skal jeg velge AMD eller intel ??? :hangover:
 
Samme her, har en motorola, men så lenge det går ann og ringe og sende meldinger er ikke det noe stort problem :)
:wave:
 
Har en Nokia 3510.. fikk den i fjor... en av de første i norge med polyfonisk :cool:

Nja.. skal prøve å finne et minnekort/mp3 spiller med 128 MB++ og langvarig oppladbart batteri...
 
Last edited:
AMD 64 er hurtigst, men først når/hvis WinXP 64 kommer, er det rigitig godt. Udvalget af bundkort er ikke så stort endnu.
Men køb du AMD64, så kan jeg høste af dine erfaringer :D

Camera Tlf. er noget crap :shout:
 
KJEEDELIIG!!!

27.08.04.gif


:D
 
Kjedelig ja, men i dag er det fotball på TV norge italia det kan jo bli gøy :cool:
skal se kampen med noen venner og noen øl :footy:
 
prøver å bestille flybillett til amsterdam, synd det er 1000 kr billigerer å fly 0620 fra værnes i stedet for 1240, med KLM....
 
-LilFvB- said:
Har en Nokia 3510.. fikk den i fjor... en av de første i norge med polyfonisk :cool:

Nja.. skal prøve å finne et minnekort/mp3 spiller med 128 MB++ og langvarig oppladbart batteri...
men det er jo en grei telefon, ikke for avansert, passerte min til min mor :P
Heller skaff en mp3 spiller, så du kan få plass til flere sanger :thumb:
De er på vei ned i pris, ellers så kan du ordne deg en Jukebox fra creative, flere gig på den :bow: :bowdown:
 
KJEDELIIG!

Håkon pell deg hit oftere....

715cssmiami.gif
Nemi var ikke så morsom i dag så da tar vi Mille istedenfor :p:
 
sitter her og kjeder meg noe veldig.. er på skolen... økonomi time... han som sitter ved iden av meg er irriterende og tok boka mi så jeg får ikke gjort oppgaver :)