@Home provider [dutch]

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

Die uploadsnelheden zien er bekend uit :rolleyes:

Hoe is je ping naar gameservs dan zork?

en FS dat speedlinq wel bij jou te verkrijgen is ! :lol:
 
yup ook hier is @home ver beneden t normale niveau.
maximale downloads van 150 kb/s een upload van maar 30 en de nieuwsservers zijn ook steeds slechter en slechter geworden. Ik zit er ook aan te twijfelen om over te stappen op demon of zoiets dergelijks als dit niet gauw gefixed wordt.
 
Anni said:
Het is (meestal) ook niet in de ochtend / na 12 uur 's nachts dat m'n ping slecht is, maar vooral dus rond matchtijd, 8,9 uur dan merk je gewoon echt dat het allemaal overloaded is, en de upload **** is :(

Sinds 2 dagen is mn ping naar digi ook al helemaal naar de @!#$#@$ :mad:

Kun je me vanaaf es msgen hoe je ping naar gothica en digi is pyke ? en je upload ?

BTW hoi HUEY :wave:

[edit] ff snel speedtestje gedaan
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Sep 9 2004 om 15:38:27 UTC+0200)

Upload : 26.3 KByte/sec

Maniac, ook zelfde buurt als mij direct en pyke:

(15:36:43) (Maniac): Resultaten van http://www.speedtest.nl
(15:36:47) (Maniac): (Overgenomen op Thu Sep 9 2004 om 15:37:48 UTC+0200)
(15:36:47) (Maniac): Upload : 41.2 KByte/sec

maar hij heeft ook die oude modem ksnap er nix van -_-
[/edit]

ik zal het zondag even doen, ben vrijdag aan het werk en za in de stad. gisteren had ik btw avonddienst..


Zyx said:
oplossing verhuis naar het westen

nee, limburg is cool ;)
 
Anni Bitc* update de drivers van je netwerk kaart, heb je een andere netwerkkaart tot je beschikking, stop deze dan in je pc, probeer eerst uit te sluiten dat het niet met een van de componenten van je pc te maken heeft. Check of je UTP kabel niet een vertraging (colition)bevat, pak een andere kabel en test het hiermee. Ik hoop dat je misschien wat verder komt op deze manier:D
 
vandaag schijnt ineens alles weer ok te zijn...
ik moet meer hier mijn beklachten doen :bow:
 
Ik heb al sinds jaren ADSL, en nog geen minuut downtime gehad, en altijd goeie pings (dat moet jij weten anni :)). Maar ik betaal ook voor kwaliteit. Welke kwaliteit? De kwaliteit die Xs4All me levert. Echt een van de beste op het gebied van ADSL.

Het kost je dan ook wat meer dan de andere, maar wil je stabiel internet, altijd snel internet EN goeie pings, kies dan voor het FAST pakket van xs4all ;)

Xs4All.nl said:
EUR 79,95 p.m.
4480/704 Kbit/s*
Fair Use Policy **

- Modem cadeau
- Geen aansluitkosten
- Installatie monteur inbegrepen
- 50 MB voor website
- 5 mailboxen van 20 MB
- 10 e-mailaliassen per mailbox
- Incl. virusscanner, spamfilter en firewall
- Uitgebreide specificaties

ADSL Fast is razendsnel internet voor kleinzakelijk gebruik, bijvoorbeeld als u thuis met meerdere computers tegelijkertijd gebruik wilt maken van uw internetverbinding

Met downloadlimieten zit het ook goed, ik downloadde vaak 120 gb per maand, en nooit wat over gehoord. De FUP is prima :) Kijk maar even op Xs4All.nl. Ik denk dat de iets lagere abo's ook prima zijn!

H/f met kiezen
 
Ik weet inderdaad dat XS4ALL zeer goed is, ikzelf heb Wanadoo Cable Premium (2048/384 wordt deze maand 3096/512), en ik ben erg tevreden met dit abonnement, stabiele verbinding, zeer goede ping. Van mij krijgt Wanadoo dan ook een 8 :D:P
 
Vroegah altijd problemen gehad met Wanadoo Cable.
Maar sinds ik overgestapt ben van 512 naar 1.5mbit doet alles het perfect xD
Ook een dikke 8 ;)
 
Sinds een week ofzo heb ik last van een extreem langzame connectie, vooral tijdens de "piekuren" zeg maar. met extreem bedoel ik ook extreem.. op elke server heb ik een ping van rond de 8000-10000 met een pl van 80% en mijn downloads zijn maximaal 100 kb/s.

Iemand anders toevallig ook zo extreem?

Ik denk er ook aan om over te stappen op demon, maar moet eerst nog mijn ma hiervan overtuigen. Ze denkt namelijk wel dat het vanzelf beter wordt!
 
de mijne is weer dik in orde
maar ja ik heb dan ook 20 maal @HOME gebeld en ze geflamed tot ze ziek van me werden
tijdens piekuren is het SWEET

gl!