ed..

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

uw vermeend voor zitten Nederlands pizza vent fs

en mijn Nederlands volkomen owns van jullie

ddie
 
mij werden voor Nederlanders school van praktisch Nederlands taal pizzabloke , u moeten zitten kundig voor spreken uw eigen taal m8, zulks zit zowaar schrikbarend :/

ddie
 
MIJ zowaar onderwijzen Nederlands voor onder privelaged kids vroeger per week ter mijn plaatselijke jongeren middelpunt , en MIJ wisselborgtocht zij zal uiterste deel opwaarts spreken wedder Nederlands dan naar de stront pizzabloke spreken!

ddie
 
ddie(14:33 PM) :
im no english monkey ffs

and I don't need to trial in anything

I AM 100% DUTCH :D
>)C0(<PizzaMan(14:34 PM) :
lol u wanted te be dutch hehe, u can never be
ddie(14:34 PM) :
im dutch m8
>)C0(<PizzaMan(14:34 PM) :
then talk good dutch fs
>)C0(<PizzaMan(14:34 PM) :
where u live?
ddie(14:34 PM) :
dutchland

i speak good dutch, it's you that speaks bad fs !


lol fs :p Dutchland roflmao
 
Originally posted by Kawada
MIJ zowaar onderwijzen Nederlands voor onder privelaged kids vroeger per week ter mijn plaatselijke jongeren middelpunt , en MIJ wisselborgtocht zij zal uiterste deel opwaarts spreken wedder Nederlands dan naar de stront pizzabloke spreken!

ddie

omg dont get a shit of this :p
 
errrrrrrr Verzachten aka Vrijmoedig aka Franciscaan , zowaar zei hij wonen ter Dutchland en welk hij zit te Vernederlandsen zodoende klaarblijkelijk it's Pizza welk zit liggend zowat zijnde Nederlands Pizza I'm schok

ddie
 
It's dutchland ffs!! En ziedaar zitten Vernederlandsen ter Dutchland en onverpakt ladies vaak kraakactie voort tulen ook....... ziedaar zitten klomp en windmolen tevens D Naar de persoon ter mijn sig zit mijn zoet vriendin aka Neo aka Damocles aka Vrouw Hij heeft zachte karamel , en MIJ min zijn zachte karamel D

ddie
 
nice girlfriend...;)
and its nto dutchland fs, i dont say englischland or germanland or what? fs.. ur a fake ducht wannabe :P