Belgische inwoners, I need your help!

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

Fusion

New Member
Mar 13, 2002
411
0
Netherlands
Aangezien ik geen schotel heb, kan ik JIM TV niet ontvangen. Echter daarop komt vanavond om 17:30 en/of 22:00 de wereldprimeur van Killzone voor de Playstation 2.

Killzone? Mjah, zeg maar de meest gehypte consolegame van het moment en dat van Nederlandse bodem. Info en screenshots waren al bekend, maar we wachten al maanden op het eerste filmpje en de geruchten gaan dat Gamepower de primeur heeft.

Mocht je de zender kunnen ontvangen en eventueel de mogelijkheid hebben om tv beelden om te zetten naar .avi, .mov, .mpg, etc, neem astjeblieft contact met mij op, het zij via icq (#105029569) of IRC (zit in #uas).
 
Ja, wij en de halve wereld. :(

Enkel de PU, Playnation, Telegraaf, en Jim TV hebben het spel onder ogen gekregen. Hoe denk je dat wij als freelance site ons daar tussen moeten murmen?
 
fusion, moet je maar een schotel nemen,
die zend ook lekkere pr0n uit btw :D