Who is playing UT3??

Discussion in 'Unreal II / UT2K3 / UT2K4 / UT 3' started by 2Cb, Nov 25, 2007.

  1. Joko

    Joko Be Young. Be Foolish. But Be Happy!

    Joined:
    Dec 12, 2001
    Messages:
    7,841
    Location:
    Scotland
    gut its getting popular!
     
  2. endgegner

    endgegner The Saviour of UTA. Worship me as DJ worships sofa

    Joined:
    Mar 5, 2006
    Messages:
    6,585
    Yes! You know things are popular when I start doing them.


    Like Glompkin, is the latest trend!!
     
  3. Op1uM

    Op1uM Fakenicker!

    Joined:
    Jul 25, 2002
    Messages:
    3,163
    cool smat, we need more laggers :p:


    btw, my "favorite" tab ain't showing anything anymore .. :(

    game got few bugs =/
     
  4. Op1uM

    Op1uM Fakenicker!

    Joined:
    Jul 25, 2002
    Messages:
    3,163
    hmm i'm missing some

    will add them tomorow :D
     
  5. Op1uM

    Op1uM Fakenicker!

    Joined:
    Jul 25, 2002
    Messages:
    3,163
    btw, how come we'r so few to play ut3 ? :(

    game rox tbh, first one to get close the good old UT99!

    only missing assault tho :(
     
  6. endgegner

    endgegner The Saviour of UTA. Worship me as DJ worships sofa

    Joined:
    Mar 5, 2006
    Messages:
    6,585
    :lol:

    But I doubt I'll play on European servers I'm sorry... newer games provide American servers too you know! Isn't that handy? :p:

    There's actually a server hosting site about 8 miles away from me, and with my fiber-optic connection that either means:

    1) -20 ping
    2) My connection routes through New York, California, Hawaii, Alaska, New Jersey and Finland and I get 30 ping.
     
  7. Moon

    Moon Boom HEADSHOT!

    Joined:
    May 30, 2002
    Messages:
    16,329
    Ayarodori = Paa`
     
  8. free^

    free^ - B-Boy -

    Joined:
    Jun 27, 2001
    Messages:
    4,895
    Location:
    Germany
    lilfree ;)
     
  9. Useless

    Useless Bravo

    Joined:
    Jun 14, 2002
    Messages:
    5,886
    Location:
    Scotland
    Useless.

    Just bought it yesterday but I need to reboot to install it properly. Cba.
     
  10. Twonko

    Twonko Love God

    Joined:
    Jun 8, 2001
    Messages:
    2,105
    Location:
    UK
    At least UT2004 had assault. Plus I thought the onslaught was pretty good. Just my opinion. I got reasonable SLI'd gfx cards and UT3 struggles a bit. Didn't think it's remotely like the original. Maybe it'll grow on me. Can't help thinking game sellers will be fucked if games only run on £300 gfx cards.
     
  11. endgegner

    endgegner The Saviour of UTA. Worship me as DJ worships sofa

    Joined:
    Mar 5, 2006
    Messages:
    6,585
    Well, my collector's edition copy is supposed to come on the 26th... don't think the campus mail room will be open till the 2nd though :( most infuriating!
     
  12. 2Cb

    2Cb New Member

    Joined:
    Jun 8, 2001
    Messages:
    804
    Location:
    Antwerp, Belgium
    I agree, but gfx on the pc have to move on. I know it sucks but upgrading is a must to keep playing pc games.

    For those who dont like it, should unfortunately stick to xbox or ps3.

    As for assault, i assume a mod will be made, but there are other game types just as fun as assault so I dont really feel like sticking to assault and assault only.

    Just my 2 cents. Dont shoot me now :)

    Xmas Peace.
     
  13. 2Cb

    2Cb New Member

    Joined:
    Jun 8, 2001
    Messages:
    804
    Location:
    Antwerp, Belgium
    btw, i hear paa is not very smart. Is it true or just gossip :rofl:
     
  14. Toa$ter

    Toa$ter Im bout to break some fking off

    Joined:
    Jan 19, 2002
    Messages:
    5,454
    Location:
    Belgium
    man 2007 lol, is the game that old already :P I tried it out once like a few months ago and then uninstalled it after not feeling like booting it up again after a week or so :P
     
  15. yako

    yako ♂Niko®

    Joined:
    Apr 11, 2002
    Messages:
    14,030
    Location:
    Germany [NRW]
  16. Leo

    Leo Bla,Blaa,Bla

    Joined:
    Sep 24, 2001
    Messages:
    4,118
    Location:
    Saarland
    If you need some Assaut feeling....

    try Battlefield BC 2 - Rushmode :rofl:


    btw UT3 ist Dead like 99 :chainsaw:
     
  17. fat jeff

    fat jeff Member

    Joined:
    Sep 24, 2007
    Messages:
    238
    Location:
    Germany
  18. Black Ninja

    Black Ninja Well-Known Member

    Joined:
    Jan 25, 2002
    Messages:
    4,082
    Location:
    Netherlands
    Looks cool :o
     
  19. AnTi

    AnTi Ðøgø

    Joined:
    Aug 28, 2002
    Messages:
    4,588
    Location:
    Poland
    Nicely done :D
     
  20. w1sh

    w1sh `//

    Joined:
    Sep 26, 2003
    Messages:
    2,446
    Shame UT3 sucks, because that map actually looks amazing. Imagine if we had those graphics whilst keeping the same game play from UT99 :drool:
     
    Last edited: Feb 7, 2011
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.