Aan Alle NL´ers in deze clan

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

Shinon`

19x sshot!
Aug 21, 2002
5,910
0
Sprang-Capelle, NL
ik zoek naar een nieuwe/2de hands:

Computerkast (inclusief Voeding) en/of;
Moederboard.

Deze heb ik nodig omdat deze die ik nu heb gaar/verneukt/kapot/beschadigd zijn, en dit maakt mijn pc laggy... 00k tijdens UT, dus het is goed voor iedereen :p:.

heb je er nog eentje vrij?

E-mail me dan:
[email protected]

Omdat ik geen/haast geen ´inkomen´ heb, kan ik niet zoveel betale... uiteraard kunnen we onderhandele ;).

Edit: Pleaseeeeeee no spam...
 
waarom zou je een nieuwe kast nodig hebben?

en weet je wel zeker dat het aan je hardware ligt en niet software? :)

wat voor pc heb je precies?
 
Rel@x said:
waarom zou je een nieuwe kast nodig hebben?

en weet je wel zeker dat het aan je hardware ligt en niet software? :)

wat voor pc heb je precies?

Gateway 500 mini tower met Intell Pentium 3

en

GeForce 4 MX 440..

en die kast heb ik nodig voor voeding en voor aan/uit knop... want die doet et hier nie :D
 
Last edited:
$au$ said:
Gateway 500 mini tower met Intell Pentium 3

en

GeForce 4 MX 440..

en die kast heb ik nodig voor voeding en voor aan/uit knop... want die doet et hier nie :D

ik heb nog wel een oude gameboy misschien da je daar iets mee kan. de kast is groot genoeg. met inclusief voeding (4 batterijen) ;)
 
dat je die kast nodig hebt voor stroom snap ik.. maar waarom zou je een nieuwe moeten hebben? je kast zorgt echt niet voor lag hoor lol
 
nee... weet ik. maar die voeding wel

want ik had eerst kabeltje verkeerd aangeslote en da uiteinde is nu doorgebrand... daardoor is mijn voeding helemaal verneukt. :|

en mijn opstartknop is kapot... daardoor moet ik de voeding uitschakelen als ik de pc uitzet, en aanzette als ik em opstart (dit lijkt mij ook nie zo goed voor de pc :p: :P)

maar de vraag is of iemand er een heeft... ;)
 
-=U-T-U=- said:
ik heb nog wel een oude gameboy misschien da je daar iets mee kan. de kast is groot genoeg. met inclusief voeding (4 batterijen) ;)

LOOOL :|... jij bent egt grappig :|. laat me raden, die humor heb je opgepikt in divisie 5 :o
 
zet je reset button op de power sw plaats en dan kun je via de reset knop je pc aanzetten.

een cheapo voeding heb je al voor 5 euro.
 
Storm said:
zet je reset button op de power sw plaats en dan kun je via de reset knop je pc aanzetten.

een cheapo voeding heb je al voor 5 euro.

mijn reset button is tegelijkertijd aan/uit button... :s

en voeding is 46 euro... heb er dit jaar al een gehaald... (ATX 350)