Aan alle NL'ers in deze clan..

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

smark

Retired spammer
Jun 8, 2001
47,050
113
NL
Graag op deze manier nog één keer aandacht voor het volgende:
voor diegenen die het niet weten/nog niet gezien hebben ben ik een kleine actie begonnen onder NL'ers om Martz en de zijnen financieel te helpen met het onderhouden van utas.

Mensen die dat niet dmv een credit card kunnen doen maar toch iets willen geven wil ik de gelegenheid bieden dat via mij te doen.

De actie loopt al aardig, er zijn al behoorlijk wat toezeggingen en al een aantal daadwerkelijke betalingen, maar ik heb het gevoel nog niet alle NL'ers te hebben bereikt.

Nogmaals.. ik heb er zelf niets aan, al het geld gaat eind van de maand (misschien bij genoeg animo ook nog eind volgende maand) direct naar Martz dmv mijn credit card.


Dit geld wordt zeer nuttig gebruikt om utas nú én in de toekomst (hey.. UT2003 moet toch ook een home hebben én servers :D) te blijven onderhouden met; een site, webspace, hosting, dus ook vooral de forums en servers natuurlijk..

Dus.. laat jullie je eens van jullie on-Nederlandse kant zien en doe wat terug ;)

Mail ([email protected]) of PM / ICQ mij voor betalingsdetails..
Bedankt,

Mark.