go go gadget fast typer

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

I'm shite:



Your score: 158 keys per minute ~ 31 words per minute
Language/mode: en
Ranking: Not bad!
Comparison: 83% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 17% have a lower or equal result.

You typed: What's tan and black and looks great on a lawyer? Hakuin interrupted. Those who doubt that beer is a serious subject might ponder its effect on American history. Speak softly and own a big, mean Doberman But an intelligen man need only two thousand five hundred. With that, the Chief Priest went to lunch We've tried each spinning space mote and reckoned

Mistakes: Doberman(Doberman.), intelligen(intelligent), need(needs), lunch(lunch.), and(And) Well done!
 
Your score: 192 keys per minute ~ 38 words per minute
Language/mode: en
Ranking: Not bad!
Comparison: 74% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 26% have a lower or equal result.

You typed: As compared with the statesman he suffers the disadvantage of being alive No, thank you, I don't want to be under obligation See how easy t is? I don't know what their gripe is. It's a very powerful emotion. It's a very powerful emotion. A couple of young fellers were fishing at their special pond off the beaten track when out of the bushes jumped the Game Warden. The surest way to remain a winner is to win once,

Mistakes: statesman(statesman,), alive(alive.), obligation(obligation.), t(it) Well done!
 
Your score: 211 keys per minute ~ 42 words per minute// English
Your score: 281 keys per minute ~ 61 words per minute //german
lol
 
Your score: 286 keys per minute ~ 57 words per minute
Language/mode: en
Ranking: You've got potential.
Comparison: 46% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 54% have a lower or equal result.

iv missed out all my spelling mistakes, cos im crap at spelling and it would make a whole new page :p:
 
Yes, over 300 :P

Your score: 317 keys per minute ~ 63 words per minute
Language/mode: en
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 37% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 63% have a lower or equal result.

shit the game doesn't allow you to actually spell "don't" it won't accept the bloody '
 
Game over
Your score: 307 keys per minute ~ 61 words per minute
Language/mode: classic-du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 31% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 69% have a lower or equal result.


:dunce:
 
Your score: 339 keys per minute ~ 67 words per minute
Language/mode: classic-du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 20% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 80% have a lower or equal result.

^^^^^Dutch

English \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/

Your score: 355 keys per minute ~ 71 words per minute
Language/mode: en
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 27% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 73% have a lower or equal result.
 
hmm noticed after the 2 mins that it counted as a misstake if you missed commas, period, and capitals :\ lol
 
Game over
Your score: 0 keys per minute ~ 0 words per minute
Language/mode: du
Ranking: Try again!
Comparison: 100% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 0% have a lower or equal result.

You typed: er g wrg w wr grw wgr gw r wer g w gw ger gwr rg w g ew weg we eg weg gwe wg er h erhn e rh wr we fg g w ge weg w wge w eg gwe we weg we eg te he rg re egr ehgraegr egr egregr gr gr r g egr egragra ra ra gra ra reg egr reg egra rega a egr gra ra ra rae era ga e gr grgr r a ra reg rg rg agr gr gr gr reht ehr r rh rh ehr reh reh ehr er gr egr ehr rer eg gr egrgr egr gr egrgr e er gre gr reg egr egr reg egr egr egr reg egr egrgr reg reg reh er egr egr gr egrreggr reg egr egr r eggre egrer gr reg reg egr egr egrr g rr eg egr grgr e rr eg egr erg egr egr egr reg egr egr reg er egr egr er egregr g egr gr eegr gr errg reg reg egr k kll l l kl l l l l l l l l l k k kk k k k k kk k k k k kk k kk k k kttr etrr grwe gr egr erg r ereg egr r eggre egr egr reg reg reg egr egr gre reg gre gr reg reg egr er ehtr ehtr trh htr htr tr sht ehf dgf fdg gfd gfd gf sdgf dgff dfdg gf sd dgf gfd fdg fdg fdg fdg fdg fdg fdg dgf dgf dgf gfd dgf dgf fdg dgf gfd gf gf fdg dgfgfd dgf gfdr eg egr eregr reg gr eegr gre reg egr gre egr re g dgfa f sddgfa dgf dgf fdg gf sdgf das sdf dfs sd sdf sdf sdf sdf fsd sdf dsf sdf sdf sdf sdfdfs sdf sdf sdf sdf dfs sd sd d dsf d d df sdfsdf fsd sdf gre erggr eegr egrr gr r rg r r r r r r r r r r r r r rr r r r r r r r r rr r r r r r r r r rr r r r r g egr reg egr reg er reg reg reg reg egrr eg grer eg gre reg gre grer eg reg reg reg reg reg gre regr eg rg regreg r ggr rg rg agr gr r gr r r er re r r gr grr graeg reg egr r gre reg r er gr ra rgr rag rga ra gra raar er gr gra gra rae rega graa egra egrr egegra gra era egra egra egra eggra ea egrra ega rega egrar ega reg raega raeg reg egra aegr gra ea grea egr aegr areg agre areg ra ega gra gr gr gr gr ra grae grae egr raa gr aegr rg gr grae gra e ra grea raeg raeg graa gr grae grae raeg agr egr gre gregr reg gr grra ra eg egrra eggr gra gr gra grgr egr ra eggra ea egr graera ega gre aegra gre raeg aregreg regaa er egrgr ear ega egr raeg raeg raea egr

Mistakes: er(Dankzij), g(vele), wrg(ogen), w(worden), wr(bugs), grw(makkelijk), wgr(en), gw(snel), r(geplet.), wer(En), g(morgen), w(een), gw(nieuwe), ger(versie), gwr(op), rg(de), w(markt), g(gooien), ew(voor), weg(het), we(snelle), eg(geld), weg(is), gwe(er), wg(niet), er(bij.), h(Wordt), erhn(heel), e(binnenkort), rh(opgelost.), wr(Maar), we(het), fg(schijnt), g(dat), w(iemand), ge(kans), weg(heeft), w(gezien), wge(om), w(een), eg(Linux-desktop), gwe(zo), we(sterk), weg(op), we(Windows), eg(te), te(laten), he(lijken), rg(dat), re(een), egr(binnenwaaiende), ehgraegr(Klez-emailworm), egr(ongemerkt), egregr(wat), gr(kopieen), gr(van), r(zichzelf), g(kon), egr(verzenden...), egragra(Een), ra(mooi), ra(voorbeeld), gra(is), ra(Benetton.), reg(Maar), egr(op), reg(een), egra(gegeven), rega(moment), a(knapt), egr(de), gra(boel), ra(en), ra(schieten), rae(miljarden), era(tonnen), ga(heet), e(plasma), gr(de), grgr(ruimte), r(in.), a(Ons), ra(leven), reg(zal), rg(niet), rg(oncomfortabel), agr(zijn,), gr(en), gr(we), gr(zullen), reht(de), ehr(neiging), r(hebben), rh(om), rh(ons), ehr(lot), reh(te), reh(accepteren.), ehr(In), er(vier), gr(Braziliaanse), egr(steden), ehr((Amparo,), rer(Solonopole,), eg(Ribeirao), gr(Pires), egrgr(and), egr(Recife)), gr(zijn), egrgr(wetten), e(van), er(kracht), gre(die), gr(gebruik), reg(van), egr(software), egr(libre), reg(door), egr(de), egr(lokale), egr(overheid), reg(stimuleren), egr(of), egrgr(zelfs), reg(eisen.), reg(Uiteindelijk), reh(zullen), er(de), egr(machines), egr(heersen), gr(over), egrreggr(de), reg(mens), egr(in), egr(plaats), r(van), eggre(omgekeerd.), egrer(Hij), gr(duwt), reg(zijn), reg(gereedschaps-karretje), egr(door), egr(de), egrr(fabriek,), g(vindt), rr(zijn), eg(werkplek,), egr(begintzijn), grgr(bouten), e(vast), rr(te), eg(zetten.Geef), egr(hem), erg(een), egr(duw), egr(en), egr(hij), reg(her-stelt), egr(vanzelf), egr(zijn), reg(evenwicht.), er(Lada), egr(XP.), egr(En), er(dan), egregr(hebben), g(we), egr(het), gr(nog), eegr(niet), gr(eens), errg(over), reg(het), reg(heelal), egr(verderop.), k(Eentje), kll(die), l(past), l(in), kl(Windows-XP,), l(een), l(tweede), l(voor), l(OS-X,), l(een), l(derde), l(voor), l(Linux,), l(enzovoort.), k(Amazon), k(is), kk(een), k(van), k(de), k(grootste,), k(en), kk(draait), k(Apache), k(in), k(Linux.), k(Karel), kk(had), k(een), kk(fabriek), k(in), k(gedachten), kttr(die), etrr(kunstmatige), grwe(mensen), gr(maakt), egr(en), erg(verkoopt), r(als), ereg(arbeiders.), egr(Bovendien), r(laat), eggre(Samba), egr(Windows-machines), egr(prettig), reg(samenwerken), reg(met), reg(computers), egr(die), egr(bestuurd), gre(worden), reg(door), gre(een), gr(Unix), reg((FreeBSD,), reg(Linux,), egr(AIX,), er(Solaris,), ehtr(enzovoort).)

Well done! < LMAO

If you want to see more of how you're doing compared to others, you can register (free). This enables highscore lists and other features. [Try again]
 
Your score: 310 keys per minute ~ 62 words per minute
Language/mode: du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 32% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 68% have a lower or equal result.

(dutch)
 
Your score: 288 keys per minute ~ 57 words per minute
Language/mode: en
Ranking: You've got potential.
Comparison: 45% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 55% have a lower or equal result.


and thats for english