okidoki !!

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

iggY, uppdatera sidan för fan... jag ska börja på en PHP sida snart men tills dess får du ändra det du behöver ändra i Käll koden. Jag kan säga vad du ska skriva om det är det du vill, vart du ska lägga till ny text etc.
 
Durnik u twat[no2].
Kan du spela matcher på flugans dator eller nåt ? =) lr huttulas.
nåt iaf, kanske peters. vi har börjat komma igång med ctf delen rätt bra nu. och assault oxå snart.
 
Det är så jobbigt att gå ut till flugan och peter har bara sin Laptop (bärbara) här.... inga spel på den, bara filmer typ. Men har ni hämta min dator än? Morsan sa att ni kanske skulle göra det denna vecka.

:mingun: :mingun: :mingun: :mingun: :mingun:

Henke har juh i och för sig internet nu eller snart... Kan höra med han.
 
en sak till... Varför är du inte ute på detta forum när jg är här? IRC är spärat på skolans datorer... och det är bara undernet som funkar på elevhemet... rätt schletet men sant.

:mingun: :mingun: :mingun: :mingun: :mingun:
 
Han tar med sin datro upp på söndag tror jag. Jag med om jag har FÅTT den ditt sär, se till att dm hämtar den.

:mingun: :mingun: :mingun: :mingun: :mingun: :mingun: