Mr.Brownstone

  • Hey - turns out IRC is out and something a little more modern has taken it's place... A little thing called Discord!

    Join our community @ https://discord.gg/JuaSzXBZrk for a pick-up game, or just to rekindle with fellow community members.

Originally posted by DEADBOY
Excused Excuses Excuses :P

Shut up old man ! :fingers:


Originally posted by Mr.Brownstone
lo Wingman! :wave:

Crap behind my nick? Or in front of it? :p: :p:

does AFTER it sound better ... ffs ... if u think my english suck u can always try to communicate in swedish " Vad står det för skit efter ditt nick ?!" ;)
 
:p: :p: Min crappy översättare kan icke räkna ut vad du rättvis sa. Det vill si inte sammanhängande på något sätt. Utom JAG kanna se orden skit! Den där medel poo , i tillfället du gjorde icke veta. LOL på denne översättning behaga tala mig hur vad det står åt i Engelsk. :D
 
Originally posted by Mr.Brownstone
:p: :p: Min crappy översättare kan icke räkna ut vad du rättvis sa. Det vill si inte sammanhängande på något sätt. Utom JAG kanna se orden skit! Den där medel poo , i tillfället du gjorde icke veta. LOL på denne översättning behaga tala mig hur vad det står åt i Engelsk. :D

oi english n00bers :P
 
Originally posted by Mr.Brownstone
:p: :p: Min crappy översättare kan icke räkna ut vad du rättvis sa. Det vill si inte sammanhängande på något sätt. Utom JAG kanna se orden skit! Den där medel poo , i tillfället du gjorde icke veta. LOL på denne översättning behaga tala mig hur vad det står åt i Engelsk. :D

imfao


:lol: :thumb: